واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت «شارلی ابدو»-راهبرد معاصر
ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت «شارلی ابدو»

رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 09
کد خبر: ۱۶۷۴۷۷

به گزارش راهبرد معاصر،‌ شیخ «عیسی احمد قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت « شارلی ابدو » نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ، مرجعیت شیعه و مقدسات اسلامی را بشدت محکوم کرد.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: « از کوزه همان بیرون تراود که در اوست. از رذیله چیزی جز پستی بیرون نمی‌آید و این موضوع در مورد کسانی است که کاریکاتورهای طنز بزرگان ما را منتشر می‌کنند». 

 

وی در ادامه افزود: «حضرت خامنه‌ای مدظله العالی قله مجد و بزرگواری است. حرف‌های ناپسند و تصاویر منحوس و زشت به ایشان نمی‌رسد».

 

رهبر معنوی انقلاب بحرین در ادامه تاکید کرد که اهانت شارلی ابدو با تصاویری مضحک، اهانت به امت ( اسلامی) بوده است و جای تعجبی ندارد که اهل ذلت و پستی به شخص با عزت و شریف اهانت کند.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: عزت و عظمت و سربلندی از آن امت راستین و دین بزرگ آسمانی آن و از آن رهبر سرافراز و شجاع و عزیزی است که مملوء از اخلاق‌های پسندیده است.

 

نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که سابقه طولانی در توهین به مقدسات اسلامی دارد، اخیرا نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرجعیت دینی و مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی اهانت کرد که با واکنش تند رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد و سفیر فرانسه در تهران را به وزارت امور خارجه کشاند و در اولین گام، ایران انجمن ایران‌شناسی فرانسه در تهران را نیز تعطیل کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار